Mutaties reserves | Begrote onttrekking | Werkelijk onttrekking | Voordeel/Nadeel | Verschil | |
---|---|---|---|---|---|
Bijdrage van reserve voor algemene doeleinden | 2.125.000 | 2.125.000 | |||
Bijdrage van reserve versterking economisch structuur | 1.700.000 | 3.190.247 | V | -1.490.247 | t.g.v. overbesteding progamma 2. |
Bijdrage van de saldireserve | 14.483.467 | 14.483.467 | |||
Bijdrage van Reserve Regio Specifiek Pakket | 28.882.779 | 28.882.779 | |||
Bijdrage van reserve beheer vaarweg Meppel - De Punt | 634.500 | 634.500 | |||
Bijdrage van reserve Investeringen verkeer en vervoer | 750.838 | 750.838 | |||
Bijdrage van Risicoreserve | 1.000.000 | 2.353.000 | V | -1.353.000 | t.g.v. overbesteding progamma 8. |
Bijdrage van reserve provinciaal aandeel ILG | 2.377.367 | 2.377.367 | |||
Bijdrage van Financieringsreserve | 9.600.000 | 9.600.000 | |||
Bijdrage van reserve vitaal platteland | 2.840.653 | 2.840.653 | |||
Bijdrage van Cofinancieringsreserve Europa | 7.431.900 | 7.431.900 | |||
Bijdrage van Reserve opvang revolverend financieren | 0 | 372.500 | V | -372.500 | t.g.v. overbesteding progamma 8. |
Bijdrage van reserve natuurbeleid | 9.870.213 | 10.940.521 | V | -1.070.308 | t.g.v. overbesteding progamma 7. |
Bijdrage van Reserve investeringsagenda | 21.820.000 | 21.820.000 | |||
Bijdrage van Egalisatiereserve voormalige BDU verkeer en vervoer | 5.387.445 | 5.387.445 | |||
Bijdrage van Egalisatiereserve groot (variabel) onderhoud wegen en vaarwegen | 1.936.849 | 1.936.849 | |||
Bijdrage van Reserve Investeringsbijdrage Groningen Airport Eelde | 2.785.000 | 2.806.811 | V | -21.811 | t.g.v. overbesteding progamma 2. |
Bijdrage van reserve uitvoering generatiepact | 320.000 | 360.892 | V | -40.892 | |
113.946.011 | 118.294.768 | -4.348.757 |